What's up?


Två piccs från min dag :)))))))))))))

Vet ni vad jag känner? Jag känner att jag iprincip driver den här bloggen all by myself. Ingen av mina andra bloggvänner bloggar, men här sitter jag och skriver. Standing strong liksom. Starkt av mig. Iallafallersssss, fredag idag! Vaknade imorse av att regnet smattrade mot rutorna och blev faktiskt mega gla. Hade engelska förhör, och direkt efter franska prov. Skulle sammanfatta de båda som - Helt OK. Hade sedan idrott - konditionsträning. Kände mig som en 500 kilos kvinna med enorma svettningar efter det. Beskriver kanske lektionen ganska bra, eller vad säger ni classmates? Kanske bara är jag som dog, iochförsig? Jajajjaaaaa, back to lajf. Hade sedan bild, och efter det "test" nationellt prov i svenska. Kände mig som en efterbliven reetard unge på tre år. Beskriver kanske hur lite jag förstod av frågorna? Aaaaaaaaa. Efter skolan åkte jag och mina bros ner till staden och köpte munkar. Sen lekte vi typ 5 Juli & strålande sol - Vi satt alltså vid ån och bah ååååååh. Munkarna var goda iallafall, och sällskap går icke att klaga på. Åkte sedan hem, åt pizza, drack cola, kollade på skavlan och bajsade. Förövrigt var Anton Hysen på skavlan, tänker inte ens kommentera. Mmmmmmmmmmmmh. Nä, nu ska jag gå. HEJDÅ.
/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0