Tell me that you'll be there when I'm about to loose it all.

Holaa amigoss! WhAts up, ya0? Nä skoja. Tänkte börja detta lite fint och säga att jag är ledsen från botten av mina fötter för att jag bara göra korta och fulaaa mobilinlägg. Men thats life när man läser en blogg om en liten flicka som går i nian och har massa plugg, jaaaaaaaaaa. Ok. Idag har jag 1. Orienterat. Hemskt, var det. 2. Haft köris, det var däremot raka motsatsen. 3. Köpt godis + ajfånskal. 4. Varit på teater, den var skum, men underhållande. 5. Pluggat som en åsna. Franska prov nästa! 6. Lagat middag till min familllleeeee. 7. och sist men inte minst, tagit en PW med mina pears in da woods. Det var fint. Och nu sitter jag här och bah mmmhhhhhh coddan, mmmmhhh biebban, mmmmhhh 1Dannnnnn. Lyssnar på musik med andra ord. Kult. Imorgon har vi sovmorgon, taaaaaack gode gud. Detta är väldigt välanvändligt för en änglakropp, som min. Ok, skoja. Vad fasen säger jag? Nä, men seriöst. Sovmorgon + jag = We're the perfect two. Nu ska jag göra en smoothieeeee, HÄJDÅ.
/Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0