Rolercoaster.

TJATJATJA! Tisdag idag. Åt frukost hemma hos Emma imprse! Lånade även en trlja av henne, och hon en av mig. Bra start på dagen!!! Hade sedan späckat schema hela dan. Dog av hunger men blidde gla igen när vi fick korv mä bröd till lunch. Lyx! Dock var mjölken slut, så blidde sur igen men det övergick sedan till glädje när vi insåg att det fanns bregottsmör. Och Satis vad ni bryr er, ellerhur? Jag pratar fasen bara massa skit. Var iallafall i kyrkan efter skolan. Hade mässa och sen gjorde vi tygkassar. Ni ser min och Melis kassar här nedan på en av bilderna. Fräna va? Fick även reda på att skalen som Lisa, Meli och jag har beställt har arrivat!!! Förstår ni lyckan!? Åh, är så glad :))))). Tog nyss en dejt med duschen och ska nu läsa lite ur Veckorevyn som jag fick hem idag, innan jag slocknar. Vi hörs imorgon. Om jag överlever, satt säga. Onsdagar är hemska. FY.
/Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0