~ Oh I'll shock you like you won't believe

Hej. Ganska skön dag idag. Missade både matte och fysik (Mina hatämnen) för att se en pjäs på Regina. Den var ganska bra, faktiskt... Men tyckte inte om att de drev med en del väldigt seriösa grejer. Tyckte det var lite respektlöst, men man ska väl inte jaga upp sig så mycket för det. Over all så tycker jag att det var en kul och bra pjäs.
Efter det slutade vi hur som helst och jag tog en snabbis till Make Up Store, med Alice och Emelie som smakråd. Jag fick nämligen hem presenter från gulliga Åsa häromdagen, varav en var ett giftcard just där. Orkade inte riktigt anstränga mig för att hitta något idag, så jag fick inte med mig något hem. Var alldeles för trött... Somnade nästan direkt när jag kom hem och vaknade ännu tröttare än vad jag var innan för bara några minuter sedan.
Tittar nu på Kontaktannonsen (Haha?). Jag finner det väldigt intressant att se hur olika människor det finns och vad de har för sig i sina liv. Lame jag vet, men så ligger det till i alla fall. Vi hörs imorgon igen hörrni. Ciao /Hanna
Har ju som sagt så många gånger inga roliga bilder att bjuda på (Måste verkligen börja dokumentera saker och ting igen), men här ser ni de fina paketen. Det lilla innehöll presentkortet och det stora är typ som en necessär, fast mycket större, där man ska förvara schampooflaskor och liknande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0