No ones scared of flying, were just scared of crashing down.

Oj, så failat mitt förrra inlägg blev. Ingen bild, och jag hade helt fel om vad filmen hette. Den heter nämnligen the bourne legacy, och den var ruskigt bra. Lite mycket våld kanske, men huvudpersonen såg helt ok bra ut alltså så det gjorde ingenting. SE DEN! Var och mös med min Melkus innan, och nu efter har jag inte gjort någe speciellt. Har typ gjort lite nya skal och fixat med lite små saks i mitt rum. Gör alltid det när jag har tråkigt, så mitt rum är fullt av grejs men jag trivs satteeeeee. Har väl inte så mycket mer att meddela. Mitt liv är inte så intressant för tillfället (Som om det brukar vara det?) så jag ska nog röra på mig. Slänger in en bild på väggen, igen.
/Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0