Like punching in a dream

Tjenis! Helgen är här och jag är tillbaka. Läste Fridas förra inlägg och fick lite dåligt samvete. Jag måste ta min roll som co-bloggerska mycket mer seriöst känner jag. Igår var det en mycket speciell dag - Min lilla puttis till bror fyllde tvåsiffrigt. Myste med honom hela kvällen (vilket för en tioåring är fram till ungefär halv 10) och somnade sedan brevid honom. Det resulterade i att jag vaknade pigg som ett nötskal vid halv 8 imorse. Nu pågår lite förberedelser inför släktfirandet av John. Ska sätta igång med tårtbak om en stund.. Ja, ni läste rätt. JAG ska baka tårta. JAG som är svårt handikappad i köket. Jag kommer antagligen skära av mig handen med en elvisp eller något, men vad gör man inte för lillbrorsan? Annars har jag inte mycket att berätta. Fick mail om mer exakta repetitionstider för Sound of Music (vi börjar på tis) och även att jag ska få prova mina kostymer på fredag, men det är väl det enda utöver det vanliga som ska ske... Och så har jag utökat min läpp-produkts-samling! Nej men vi får helt enkelt höras (om jag överlever tårtbaket) när jag har något lite roligare att dela med mig av. Hej med er! /Hanna
Födelsedagsbarnet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0