I wish we had another time, I wish we had another place

Dagens outfit och bild från orienering med Axel! 
Var på sämst humör när jag vaknade imorse snzade typ 60 gånger och velade länge med mig själv om jag bara skulle ligga kvar i sängen lute till och "missa" bussen. Men jag kom up och fick t.om skjuts av pappa. 
Skolan var typisk onsdag, bajs med andra ord men sällskapet klagar jag inte på, lika härligt att se dem varje dag. Kyrkan efter det och det var tygkassar men barnen oh en hel del snack, fint det. Kom hem, trök i mig alldeles för mycket mat, fast jag inte ens var hungrig gick sedan runt med händerna på magen och såg ut som om jag var gravid i 9e månaden. Har pluggat spanska och fysik, vilke säger en hel del i sig själv. Ville dö. 
Kollat lite på CSI och nu ska jag äntligen kryppa ner i min säng och njyta av att vi börjar 12.15 imorgon, yeeeeeeeeeeees! Studiebesök och sedan dansa på kulturtiden, härligt! /Alice
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0