I wanna be the one.


SÖT MAN SKA VARA DÅ EN ONSDAGSKVÄLL SOM DENNA.
Onsdag idag, värsta dagen på veckan. Hatarhatarhatar den. Meeeeen, nu är den avklarad. Wehoo. Åkte hem direkt efter plugget (cooling). Diskade faktiskt, och pluggade sedan. Jag känner att mina skolböcker börjar bli mina ända vänner nu för tiden. Inte bra alltså, och ändå är det här bara början. SuCkSuCk. (COOL) Kan inte ni påminna mig om att jag måste ta med mig mat varje onsdag, föressten? Funtar på lite kinabuffe, eller kebab kanske. Vi har fasen knappt tid för lunch, sådanahär dagar. Fick kasta i mig maten idag, vilket resulterade i konstig Frida på sista lektionen som råkade vara Fysik. Ett av mina svåraste ämnen. GRÄJT. Iallafalllllers så var det typ tre veckor sen jag satt vid datorn så tror jag ska ta mig lite tid att utforska mitt gamla universium. Åh, min dator var typ mitt allt förut. Puttenusssssigt, fast nä. Ska sluta dela med mig av sånt här. Ush, är för trött. Sovmorgon imorgon iallafall. HEJ BRA TAJMING KÄNNER JAG. Tacktacktack för det. Nu ska jag seriöst gå. Häjdo.
/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0