I Once was a kid.

Måndag idag igen! Tycker inte det var länge sen jag skrev det, men tydligen så var det en hel vecka sen. Försov migsjälv så fick äta frukost på vägen till skolan imorse. Var ganska behagligt förutom att det blev lite vingligt vid styret. Kanske blir en ny vana? Hm. Dagen var ganska jobbig, faktiskt. Hade knappt någon energi plus att jag bar runt på en jävla huvudvärk. Hade sån lust att dra från både matten och franskan, men jag strandade strong!!! Bakade muffins när jag kom hem och slog sedan igång några avsnitt av Eva&Adam. Så nussig serie. Blir alldeles lycklig! Ska strax snöra på mig skorna för att ta en Powerwalk runt kvarteret med Emma. Har även laddat kameran så vi får väl se vad som skapas. Ha det bra !
/Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0