I AM.

Hallå! Sitter mitt ebland mina fysik böcker och försöker dunka in lite vett i hjärna. Har även gjort detta hela eftermiddagen, plus franska och matte. Är så slut i huvudet nu att jag skulle kunna somna stående, känns det som. Iallafall så var skoldagen väldigt hemsk. Hade orientering, och bara det säger ganska mycket. Hade även Matte, engelska, fysik, svenska och franska. Ni förstår själva va? Hemskt. Men, jag överlevde. Imorgon börjar vi inte förens 12.15, vilket är väldigt väldigt skönt. Torsdagar räddar hela veckan. Börjar SO lektionen nere på stan imorgon. Vi ska nämligen på museum med klassen. Så Emma och jag har bokat in plugg innan dess, fysik plugg. Lär behövas med tanke på att provet är om en vecka och jag är störd. Fick även hem mina skal idag, som ni ser på bilden. SÅ GLAD, ÅÅÅÅH! Nä, nu ska jag lägga mig i soffan och klaga. Hejdååå!
/Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0