Forever and ever never apart, maybe in distance but never in heart.

Hallådär! Gick igårmorse upp vid 5, för att kika på VMAs. Och våra pojkar vann 3 av 3 awards. Så himlahimlahimla duktiga. Fick några glädjetårar i ögonvrån. Led mig sen igenom dagen. Hatar fredagars schema, särskillt nu när vi har orientering på idrotten. Efter skolan cyklade jag ner till staden med Lisa & Emma. Vi kikade runt lite och uträttade några ärenden. (COOLT) Sen slog vi oss ner på Storken för en fika. Det var riktigt fint, det. Mina mates är fina, snarare sagt. När jag kom hem väntades kräftor, och efter det kikade jag på skavlan med mina pärs. Pensionärsvarning på detta, men det var mysigt. Plus att Brandon Flowers var där på besök, och behöver väl inte ens kommentera hans utseende. Sista gången jag kollade mobilen var klockan 22.23, och är ganska säker på att jag somnade i denna minut. Var sjukligt trött, efter mina få sömntimmar natten innan. Vaknade nyss upp och ligger fortfarande i sängen. Kulturnatten ikväll, hm. Ska ut och äta med min tjejer, sen får vi väl se vad som hittas på. Meli ska iallafall sova här inatt, så det blir mysigt. Nej, nu ska jag röra på mig. Ha en bra dag! Obs! Är icke seriös på bilden här nedan.Ciaooooooo.
/Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0