Eld fire eld fire eld fire.

Har idaaaag befunnit mig i skolishennnn. Var mestadels tråkiga lektioner, förutom musiken som var helt okok. Sen var det blodpudding(<3333333333333). Hela världen bah nä det är äcklig och jag bah ÅH MER TILL MIG. Nä men ok. Älskar det. Efter skolan cyklade jag, lisus och Slemma ner till stan i regnet där vi mötte åpp Meli och Hanna. Fast Lisa och Meli skulle träna direkt, så dom lämnade oss. Men vi standade strong och så kikade vi runt lite överallt. Orkar inte mig skönt. Vafasen skriver jag? Åh. Jajajjajajaaa sen åt vi iallafall på Max och pratade typ i 8 timmar. Men det var mega gosigggtttt. Sen blev Emma och jag hämtade. Har sen dess räknat matte, duschat och kollat på Hollywood fruar. Grejjjjjjt lajf. Och nu ska jag seriöst gå. Så himla jobbig och trött. SÖT BILD OCKSÅ. Hejdå.
/Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0