You fascinates me.


Rakt igenom min humor.
Har pratat med Habba i telefon i några timmar, eller ja. Pratat och pratat, vi skrek mest och skrattade floder. Har svettats som en gammal tant som är i klimakteriet, å har hunnit diskuterat min framtid med mig själv. Känns inte alls bra för tillfället och blir typ tårögd hela tiden när jag tänker på det. Men som tur är, så är det ett år kvar. Har även duschat, förätit mig på vindruvor och kommit på ett jävligt bra ord. JUSTFAN. Kan användas i alla situationer som är lite jobbiga. Lättar upp stämningen väldigt lätt, och kan användas av alla. Okej, gud vad jobbig jag är. Ska ta och gå vidare i mitt liv. Gråta eller göra något annat skoj. Vi hörs imorgon.
Fredag å helg, du är välkommen.
/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0