We will do this everyday.


Skrev faktiskt ett inlägg igår kväll innan jag gick och la mig, men det har tydligen inte kommit upp. Irriterande! Men aja, igår var iaf en bra dag. Var i skolan, kyrkan och sedan barnvakt till Melkurius. Idag hade vi operation dagsverke så Habba har varit här och hjälp mig att städa huset. Efter det drog vi ner på stan och käkade tacobar lunch tillsammans med Emma & Alice. Sen åkte Emma med mig till ÖB där jag köpte massa nödvändiga saker inför resan. Däribland cola å godis he he. Sen åkte jag hem och packade klart alla min väskor. Har precis kommit ut ur duschen nu å precis innan det var jag på ica tsm med Lisa. Har väl inte så mycket mer att meddela för tillfället. Som ni kanske förstår så blir det tomt med bloggningen framöver eftersom att vi sticker iväg till Polaaaand imorgon. Är så sjukt, jeeeeefla mega taggad!!!!
Men, vi hörs helt enkelt när vi hörs! Ha det bra här i svennelaaand.
/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0