Vi sket i allt och åkte till årsta!

Jag och Lisa från idag.
Hej kära amigooz! Känns som om denna vecka har/går lagom långsamt på nått sätt. Men idag är det iallafall tisdag och skoldage kändes lagom onödig och tråkig. Hade vikare på 2 lektioner, gjorde inte ett skit på nån lektion, brännboll med klassen och skoja inte om att vi är vinnarskallar. Asså ahaha "du är bränd!" "faen heller" "Du fuskar" "jag var inne!!" osv osv. Fast härligt som tusan är det, ni ska bara veta! Lärde mig även att spela summer of 69 på keyboard. Sedan drog vi ner på stan där vi hamnade på McDonalds i nån timme, lite affärer sen hoppade vi på en buss och åkte till årsta där vi gick till en second hand butik. Hanna provade våtdräkt, jeans provades och jag fick ett par skor med mig hem! Nej nu ska jag lata mig med ett avsnitt prison break i min kära säng! /Alice

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bild på skorna!

2012-05-30 @ 14:22:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0