5:e Maj 2012, Kl.15.00

Seriöst jag orkar inte, han är så snygg!!
Lördag igen då. 1 vecka kvar till konfirmationene, om 2 veckor kommer jag vara i Polen, 1 månad till Nicki Minaj och 1 månad och 1 vecka till sommarlov. Sjukt hur fort tiden går men än så länge så är det lördag. Mamma och pappa kommer hem idag istället för imorgon och jag har inte gjort mycket alls idag. Vaknade runt 10 nån gång, fixade frukost och satte mig sedan och kollade på prision break har 1 avsnitt kvar sen är ja gklar med hela första säsongen.
Känns bra asså. Ska troligen på bio med mamma ikväll också. Har inte riktigt kommit på vad vi ska kolla på än dock.
Nej nu ska jag fortsätta kolla så jag kommer igenom första säsongen, ahhh det är så beroende framkallande! /Alice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0