Too lazy

Sitter just nu och myser lite på stationen. Rumpan värker på grund av det hårda och dessutom iskalla stengolvet, huvudet värker det också. Har i alla fall lite mentos att underhålla mig med till pappa kommer!
Var och solade lite innan jag hamnade här. Hade egentligen bestämt att inte göra det... Skulle köra spraytan, i veckan, eftersom jag ska visa mina lysande vita ben på lördag, men maskinen var tydligen sönder, så min paniklösning var solariet. Ska sola även imorgon efter skolan för att det ska ge lite mer effekt... Men nu ska jag återgå till att äta mina mentos och kanske titta igenom engelskan någon gång innan jag drar mig hemåt. Kram Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0