Tisdaag, idag.


Idag har jag, Meli, Habba å Slice varit ute på uppdrag ska ni veta. Vi har utforskat och promenerat i Årsta. Båda Meli å Slice kom hem med fynd ifrån Secondhand affären där uppe. Väldigt lyckad dag faktiskt, förutom att jag led av kissnödighet under hela tiden. Det slutade inte så bra, om ni frågar Emma. Frågar ni mig så var läget helt under kontroll. När jag kom hem möttes jag av min kära kusinares famn. Sen åt jag middag, och hela prosiduren nivet. Och nu sitter jag här och njuter lite grann, sådär. Är helt pluggfri, har skrivit mitt sista prov för åttan å det är endast två veckor kvar i skolan. Även bara tre veckor kvar tills vi sticker iväg till Turkland. Livet är härligt!
/Frida

Kommentarer
Postat av: Elinskantz

Kissnödighet är något jag lider av ungefär hela tiden :) Lol <3

2012-05-30 @ 06:55:48
URL: http://Http://skaantz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0