Sunday funday

Hallå! Hoppas ni har en trevlig söndag! Min har varit sådär. Lille Hugo och Tilda var här på besök. Väldigt underlig stämning, dock. Det blir extremt jobbigt när alla bara skjuter undan problemen och lägger på ett leende. Pft. Skit samma! Har inte gjort mycket nytta idag, annars. Tog med mig lillebror och spelade lite fotboll, spelat in ny musik, läst... Ingen big deal. Men imorgon har min farmor i alla fall erbjudit sig att ta mig och John ifrån boningen en stund. Det behövs, tro mig. Vi ska i alla fall åka och shoppa lite saker åt John! Han behöver lite nytt och fräscht till sommaren! Vi får se om jag också släpar med mig något hem. Hoppas det! /Hanna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0