Say whatever you have to say, I'll stand by you

God kväll. Ikväll känner jag verkligen att jag bara bloggar för sakens skull. Har absolut ingenting att komma med.. Fast det har jag i och för sig inte annars heller, så idag är väl bara en vanlig dag. Har haft panik över skolsaker, förträngt skolsaker, kommit på ännu mer skolsaker att panika över och även försökt förtränga dem. Himla trevlig dag eller hur? ...Men har faktiskt legat på grillen ett tag också, inte för att det resulterade i något. Är fortfarande lika blek. Fy fasen. Kan inte mitt pigment förändras helt magiskt över natten så slipper jag blända alla på mina kära vänners konfirmation med mina ben på Lördag. Det vore ju lite tråkigt, but oh well. Life is a bitch, then you die. Och med de motiverande orden tackar jag för mig! Vi hörs /Hanna.

Jag ser ju alldeles förskräckligt bred ut på bilden?! Usch. Men, men. Är man fotogenisk så är man, if you know what I mean.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0