Jag är cool, ok?


Hallådääär! Började dagen med att sticka iväg på konfa. Vi provade ut kåpor, åt glass och övade på låtarna. Efter det promenerade jag med Emma och Lisa till farmor och farfar. Vi fastnade utanför och stod å pratade i säkert en timme. Sen gick jag upp till farmor&farfar där mamma, pappa å Melker befann sig. Umgicks med dem i någon timme, och sedan traskade vi hem. Slog igång ett avsnitt av GossipGirl och var sedan fast hela kvällen. Åt lite middag där emellan å umgicks med Melker, men annars var jag fäst vid GossipGirl. Har precis tittat klart på säsong ett, funderar på att köpa säsong två. Vi får väl se.
Orkar inte riktigt blogga just nu, känner att det bara blir massa skit. Haidooo.
/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0