It's killing me.

HÄRLIGA BILDER VA?!!?!??!?!
Vet inte hur jag ska sammanfatta denna dag. Den började väldigt dåligt med kemiprov, som var riktigt svårt. Sen hade vi engelska diagnos, som inte heller gick speciellt bra. Efter det flöt dagen på och vi slutade lite efter halv fyra. Cyklade hem och satte mig i soffan och kikade på gamla One tree hill avsnitt. Sen kollade jag på en Justin Bieber intervju på teven, och sedan lite 90210. Käkade sedan lite lasagne, och efter det förhörde mamsi mig på Svenskan, eftersom att vi har prov imorgon. Jag kunde allt så tänker faktiskt inte plugga mer. Ska istället hoppa i min One piece (OÄKTA ALLTSÅ) och unna mig några avsnitt Gossip girl.
Ha en hääärlig kväll kära ridääääääääääääärs.
/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0