i never knew you'd be so evil

Hej där folket! Torsdag, snart fredag, känns helt okej. Även om jag har SO prov på måndag.. Idag då? Njae, inte den bästa dagen direkt. Försov mig lite halvt men hann med bussen osv iallafall. Fick reda på att jag inte börjar försen 10 imöra, vilket är guuuld! Spanska prov vilket för en gång skull kändes helt okej! Svenska och sen drog jag hem, hade bara HK kvar och min hals gillar att jävlas med mig så den var tjock, näsan var täppt och hettan steg över huvud och febern satte in. Hoppade på nästa buss hem och kröo ner brevid mamma i soffan och myste, kollade film och drack te. Sen har jag även hunnit med lite SO plugg och snart ska jag hoppa i sängs får jag kan sova ut i natt! /Alice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0