I know you to well.


Oj vad länge sen det var nu, känns det som. Har haft fyra vårshower, käkat pizza, vart barnvakt, pluggat SO & SV, kikat på Eurovision, haft nattsällskap av min kusin, firat min mor på morsdag, solat å pluggat ännu lite mer SO. Kan väl inte säga så mycket mer än, SÅ JÄVLA BRA LOREEN. Antar att ingen av er har gått miste om att hon tog hem hela skiten igårkväll, överlägset. Kan väl också passa på att tacka er där uppe, för detta fina väder. Det är nu Sverige är som bäst, alltså. Försommaren. Annars har jag väl inte så mycket mer att meddela. Det är söndag, och måndag imorgon igen. SO prov också. Nej, nu ska jag dricka iste och fortsätta plugga.
Hejdå gott folk, FRED UT.
/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0