Horan the world? CURLS!


Hade konfirmationsrep i 2½ timme. Vi gick igenom hela programmet; sjöng låtar, läste texter, gick in å ut osv. Sen åt vi kakor, och efter det cyklade vi hem. Det var svinkallt, bara så att ni är medvetna om det. Bilderna här över, är förövrigt där ifrån. Ignorera att jag ser ut som en upptryckt säl på ena bilden, tack. Har iaf precis intervjuat mamma till vår SO läxa, och ska sammanställa det nu. Sitter och tjurar över att jag inte kommer kunna åka in till stockholm i veckan. Kan verkligen inte skolka just nu, å vi har så otroligt mycket med både kyrka och skolan. Det är väl bara att knipa igen och vara glad ändå. Önska mig lycka till!
Aja nog om det, nu ska jag sammanställa SOn, sen hoppar jag i säng!
PS. EMMA KOMMER HEM IKVÄLL WOHOOO!
Ok, vi hörs. Hejdå.
/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0