god natt folket!

Som ni redan läst så hade jag ocgh Frida litet fangirling moment där i varsin fåtölj, med godis i hand och mina bäbisar på TVn. Åhh så härligt, jag typ tjöt flera gånger, vilket jag inte direkt brukar, jag ryste och jag vart almänt konstig och bara ville gosa ner mig och gråta glädje tårar över hur duktiga och hur långt de kommit. Helt sjukt hur mycket jag har sett de gå igenom. Kul att jag sitter här och skriver det också fast ni inte direkt fattar vad jag pratar om, men så är läget. Undra hur jag kommer bete mig på deras konsert  london nästa år... Men det får vi se då. Nu då? Jo dagen gick bra, kemi prov tillbaka, kände väl att det var okej med tanke på mitt hat emot kemi, SO provet gjordes och det kändes ganska okej det med. EFter att jag suttit och fangirlat arslet av mig med frida så åkte jag och pappa på info om moppe kurserna de kommande veckorna. Käkade McDonalds på vägen hem. Möblerade om mit rum och sen har jag bara njutit över att jag inte har några läxor och nu ska jag gå och sova! /Alice
Skulle inte klaga..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0