Chupa chups.


Här sitter jag, i min säng framför datorn och äter klubbor. Borde väl egentligen befinna mig ute i solen som resten av Sverige, men det är så fruktansvärt varmt. Var tvungen att gå in och andas ut. Det är torsdag idag, å jag har skrivit franska prov. Det gick väldigt, väldigt dåligt ska ni veta. Blir nästan intill förvånad om jag blir godkänd. Fy, så dåligt det gick. Annars har vi haft genrep, å det gick inte heller så bra. Men det ska det ju inte göra heller, så vi hoppas att det vara menat så för att morgondagen ska bli supér. (<- Läst med fransk uttal.) Har väl inte så mycket mer att tillföra. Sitter och klurar på om jag ska välja Gossip girl or solen? Väldigt svårt val, faktiskt. Men ingenting som ska få gå ut över er, så jag säg hej nu. HEJ.
/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0