Call out the sun.


Hallådär! Skrev ingenting igår för var nämnligen iväg och sprang Blodomloppet. Fast nej, där ljög jag. Jag sprang bara de sista 100 meterna, resten gick jag. Var iprincip bara där som en levande reklampinne för Uppsala kommun, men hejade även på min hurtiga mateos Lisa & Meli som sprang! Idag är det torsdag, övervägde att stanna hemma imorse när jag vaknade men gick tillslut iväg till skolan. Hade inställd franska, svenska, livskunskap, HK, och på matten hade vi vikarie. Ganska värdelös dag, men slutade vid 12 så cyklade hem då. Har hoppat i min Blodomloppet tshirt som är i storlek XXL och ska slå på ett avsnitt av Gossip girl. Har föresten ändrat designen också, som ni kanske har lagt märke till. Annars F5. Vi hörs ridäääääääääärs. Ciaooo beella.
/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0