Baaaaaaaaaaaaaajsa

Tjolahopptjolahej! Kom för nån timme sen nu och har ärligt talat inte gjort så mycket sen dess. Ätit en halv macka som smackade bajs, har snart hunnit dricka ur min andra enorma kopp te och lyssnar på lite musik. Fastnade framför twitterett antal minuter. Kollat på bilder på killarna som för i övrigt är 40 min härifrån och mamma har typ förbjudit mig att åka, tack mamma! Nej men annars då? Ska ta och pluggalite hade jag tänkt. Måste även komma ihåg att intervjua min kära pappa sen ikväll. Ska även färga och klippa håret men det blir när mamma kommer hem typ sent ikväll. Nejnu känner jag att jag bara sitter här och munbajsar, så adios bitchachos!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0