Allt är bajs och jag orkar inte, okej!?

Hej sitter här och har almän damp på allt och alla. Dagen i skolan gick jäkligt segt dag må jag säga. Har hur mycket skolarbeten och prov som helst just nu ni ska bara veta! Engelskaprov, kemiprov, svenskaprov, spanskaprov, SOprov, svenska uppgfter x3, SO uppgift osv. osv. Fan, det lät till och med hemskare än det gjorde i mitt huvud. Nej usch och fu skolan kan gå och ta sig ärligt talat. Konfan på lördag vilket är ganska härligt måste jag ta och säga. Men nu kommer det jobbiga igen, killarna kommer hit på torsdag och gissa vad!!?!?!? Jag ska troligen inte dit, fatta hur skit jag mår. Nej ni kan inte ens fatta. Som Hanna sa "life is a bitch, then you die" Nu ska jag ta och plugga äckel kemin. /Alice
Får ta och lägga tankarna på nått bra och fälla en tår över hur bra denna underbara människas konsert var.

Kommentarer
Postat av: ADAMSRUM[FOTO&VARDAG]

Har Frågestund på Min Blogg <3

Klicka på Länken under för att komma till Sidan;)

http://adamsrum.blogg.se/2012/may/fragestund.html#comment .. Tack För dig som Frågar <3 Fin blogg du har föresten^^

2012-05-07 @ 23:57:13
URL: http://adamsrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0