After all, you're my wonderwall

Jäkla pisshelvete. Glömde totalt bort att jag har en blogg att sköta! Förlåt mig, men ni vet ju att det här inte är min starka sida. Jag är ju i vanliga fall bara här som utfyllnad. Det är ju Alice och Frida som sköter grovjobbet! ...Men hur som helst, nu är det som det är! De kommer ju hem snart, i alla fall. Bara två dagar till måste ni dras med mina usla bloggrutiner!
Hur som helst, dagen har varit ganska värdelös. Har bara övat på lite låttexter inför Vårshowen på fredag, läst en massa ur min otroligt spännande deckare och även kikat lite på Gossip Girl. Å, det är så bra. Är inne på fjärde säsongen nu! De blir alla bara snyggare och snyggare, och jag - märkesbög som jag är - dreglar över alla de fina kläderna som bärs! Jösses. Om man bara hade pengarna.... Det hade varit något det. Men tillbaka till verkligheten! Nu ska jag avrunda. Ciao! /Hanna.


Förresten så är jag fast besluten om att införskaffa ett par av dessa nu till sommaren! De är så galet fina, och dessutom har jag hittat ett billigt par lokalt! Måste bara försöka tappa något kilo eller två först....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0