You made me who i am.


Kan väl börja med att säga att jag hatar att köpa bikini. Hatar är ett stark ord men det passa jädrigt bra in här. Det slutade med att vi hamnade i någon special butik där de fick mäta ut mina mått osv. Dyrt som fan blev det också. Men en bikini fick jag iaf med mig hem, så nu är det avklarat. Förhoppningsvis behöver jag inte genomlida detta något mer på ett år. Annars så har jag inte gjort så mycket. Har fått upp ett nytt kapitel på min novellblogg och har även tittat igenom SO:n några gånger. Eftersom att ett SO prov infaller på måndag. Men har hyfsat bra koll på det så jag har släppt det för idag. Väntar även in några kompisar till familjen som ska äta middag här. Jag har beställt tacos så jag hoppas förbövelen att mamma har fixat det nu. Jag & Tacos är en väldigt bra kombination ska ni veta. Nej, nu ska jag kila vidare. Vi hörs väl. Ciaoo.
/Frida


Kommentarer
Postat av: fanny jönsson

haha, ja det är lite svårt att hitta en bikini man är nööjd med ! ;)

lyssna gärna på min kompis egna låt !

http://www.youtube.com/watch?v=EoIh9KaMucg&feature=g-all-lik&context=G2758f9bFAAAAAAAACAA

2012-03-11 @ 12:27:44
URL: http://fanniiieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0