A walk to remember

Dagen idag har vart helt okej, ingen migrän, YEEAAH! Hade helt okej lektioner och för en gång skull fattade jag spanskan! Haha åhh jag är så dålig. Men sen hade vi HK, LK och KT helt okej om du frågar mig. Drog sedan hem direkt och städdade hallen, duktig dotter, hej och hå! Ha. Men sen la jag mig iallafall i sängen och bara stirrade upp i mitt ovanligt sexiga tak (1D, hihioohoheheh) med hörlurarna i. Sen kom pappa hem och jag hjälpte honom med maten.
Och sen dess har jag inet gjort så mycket skrivit lite osv. Måste även fixa min eneglska redovisning, läsa ut engelskaboken osv. Men det fixar vi sen hörrni. ksa ta och hoppa ner till mamma och pappa nu sen blir väl duschen och engelskan. /Alice
Tumblr_m1dc80fhck1qdxmsmo1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0