fall into my arms

Har haft en jättehärlig dag idag. Alla kom runt halv 4 och det vart fullt ös tills de sista gick runt 8. Det var fika, prat, presenter, och gos med mina kusiner som är för gulliga! nike som snart är 3, alice? alice!? ALICE?! kom nu! Vi ska gå och kolla påhalsband, Tar min hand och börjar gå upp mot mitt rum. Haha När vi kommer upp så pekar hon på en av mina posters: vad heter han? Jag : harry. Var han söt? Hon nickar och blir generad. Hahaha hur söt som helst!
Har haft en underbar dag och det är snart dags för mig att avsluta den. Är jättetrött och måste upp runt 9 imorgon för jag har konfa, ORKAR INTE! Men men, sen blir det iallafall kalas hemma hos F&F så det blir trevligt. Det här har jag då fått. /Alice

Väska, 1D första bok, pengar, presentkort på monki, film, 1 bok, 1 kokbok, biljetter till DRAAAKE, en tröja, spotify premium och så klart vansen av mina gumms, tusen, tusen tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0