Turn up the music.


Torsdag idag, otroligt bra dag jämfört med gårdagen. Har vart på bra humör hela dagen faktiskt. Sköna lektioner också osv. Gjorde mega amazing rulltårta tsm med Evelina på hkn. Drog ner till stan tsm med Hanna & Emma efter skolan. Vi kikade runt lite grann och jag fick med mig en konfirmationsklänning och ett mobilfodral hem. Sen satte vi oss på MoeJoes och provade deras foccacia. Den var fruktansvärt god, kan verkligen rekomendera. Även fast det brände lagom i min mun efteråt. Men sen gick vi iaf mot bussen och tog oss hemmåt. Har precis fixat min engelskeredovisning som infaller imorgon. Jävla skit sak. Vill inte, vill inte, vill inte. Men aja, sen har vi lov. Yesyeyes x8. Ok, då vet vi. hejdååå.
/Frida

Kommentarer
Postat av: Therese Ekendahl- hästar, 1D, FOTOTÄVLING PÅGÅR!

sv: roligt att du e med!:D

riktigt fin bild!:)

2012-03-29 @ 21:03:55
URL: http://theresefabienne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0