Tisdag idag, ja!


Startade min dag med pannkaksfrukost. Mamma ställde sig och steke en massa igår kväll så jag utnyttjade de som blev kvar imorse. Sedan cyklade jag och mötte upp Emma och sen trampade vi till skolan, för en gång skull i tid. Faktiskt lite för tidigt tillochmed. Sedan flöt dagen på, skrev diagnos på matten, fick tillbaka fysikprovet, spelade lite badminton och sjöng lite Stevie Wonder på musiken. Sedan traskade jag mot kyrkan tillsammans med mina käreste där vi fikade lite och sedan målade vi i ett antal timmar. När klockan slog 16.50 hämtade mina päron upp mig och vi tog oss ner till skolan, där mitt utvecklingssamtal inföll. Allt gick toppen! Sedan cyklade jag hem och nu sitter jag här. Ska strax slå upp kemi boken, samtidigt som jag ska lyssna på NRJ. One Direction tävling ni vet, de uppehåller min dyrbara tid. Men vad gör man inte för killarna? Nej, nu ska jag rulla vidare. Ciaoooo.
/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0