The Dance Dare

God dag mina kära! Helt okej dag i skolan idag, sista lektionen inställd, som var spanska vilket gjorde mig en hel del gladare, blev med min klänning på slöjden och den vart helt okej enligt mig sen fick jag även tillbaka mitt matte prov som jag inte riktigt var lika nöjd med men det var än bra bit över godkänt iaf så, jag får väl vara glad för det. Sen så kom jag hem, käkade lite, pluggat SO och spanska och sen har jag skrivit ihop mitt recept till Hk provet imöra och nu sitter jag bara här i min ensamhet och dör av garv pga videon här nedan! Ska snart rulla iväg mot dansen också, är riktigt taggad har inte dansat på 2 veckor så det ska bli hur kul som helst! /Alice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0