please say you wanna be my boo

Vaknade imorse och hade världens migrän men kände att jag hoppar väl iväg till skolan iallafall så trök i mig 2 alvedon och 1 ipren och fick sedan skjuts in till skolan. Men under dagen har det bara blivit värre så har varit hänging hela dagen. Försökte hålla mig kvar ett tag men hoppade sista lektionen och nu ligger jag här i min säng med ni vet den där "jag kommer snart spy upp allt jag ätit seanste veckan" känslan + migrän och jag fryser som en liten skit. Ska ta och bädda ner mig nu och försöka sova en stund så får vi se om jag orkar dra mig in till dansen, hoppas det. Vill verkligen, var inte med förra veckan + att det kommer inte bli nått nästa för att det är lov.. Nu ska jag iallafall försöka sova en stund. /Alice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0