People everywhere.

Stoppade i mina hörlurar och shufflade igång spotify. Sedan satte jag igång med min provlunch. Gjorde en del missar men resultatet var iallafall helt okej. Mamma tog iaf om och sa att det var gott, så jag litar på det. Sedan övade jag på franska redovisningen några gånger, och hoppade sedan i mina träningskläder. Drog sedan ner till streeten och dansade av mig alla energi i en timme. Blev även på bra humör pågrund av mina buddos. Ni är allt för bra ni, allihopa. Kom nyss ut ur duschen också, där jag fastnade allt för länge. Stod och grät ett dussin minuter, men tog mig samman och nu sitter jag här. Det ni ser här ovan är bara lite utfyllnads bilder på kläder från hm. Skulle inte klaga ifall de ramlade ner i min garderob. Ska iaf strax ta och hoppa i säng, torsdag imorgon. Jävla franska redovisning, jag hatar dig. Och du är inte så mycket bättre du heller Hk prov. Gå och ta er båda två.
/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0