Påsklov!


Vad jag har på mig och hur jag sitter kan vi diskutera länge. Vad är mitt probleeeeem!? Åh..

ÅHHHHH, ÄNTLIGEN!! Ni ska bara veta hur välbehövligt detta lov är? Om man kan gå in i väggen som tonnåring, så tror jag fanimej att jag har gjort det. Hatar 8:an, den kör slut på en både psykiskt och fysiskt. Vet egentligen inte vad jag pratar om men det lät bra. Annars har faktiskt dagen varit helt ok. Vi hade badminton på idrotten som alltid är så jädrans kul. Sen käkade vi äcklig kyckling i matan, och sen spelade vi lite spel på so:n. I sammanfattning, en helt ok dag som jag sa tidigare. Vädret däremot har inte vart ok idag. Jag som trodde att våren var på väg, men de där uppe verkar inte riktigt kunna bestämma sig om det ska kissa, kasta dun eller bara chillpilla!? Detta är inte ok. Och vafan pratar jag om? En jävligt bra fråga, som jag inte har något svar på. Det är iallfall fredag och jag ska inte göra ett piss, bara handla godis tsm med Emma på Citiiiiiigrååsss för att de bara kostar 29.90. 29.90 LIKSOM, DET ÄR  INTE ENS TRETIO KRONOR!!! Som Lisa så fint utryckte det i matsalen idag. Hon är fin hon. Nu undrar jag igen, vafan jag babblar om? Fortsätta fundera på det ni, för jag ska gå nu. Haaaaaaaido.
/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0