Över hela vår jord.

Gissa vad jag sitter och gör just nu? Jo jag käkar nämnligen baguetter men trevliga pålägg. Om ni undrar vad som hände med mig på bilden så har jag faktiskt inget svar, för sådär ser jag inte ut på riktigt. Är iallafall nyss hemkommen från Konfirmationen, som faktikst var riktigt okej idag. Sen var det föräldra möte osv, fick även reda på att vi bara får ha 10 pers från släkten som kommer och tittar på själva konfirmationsgudtjänsten. Och där kaosades det totalt, eftersom att mamma har 4 syskor med respektive familjer. Jag räknade och vi har än så länge sagt till 34 pers att komma. Kaooos var ordet. Inom någon timme kommer faktikst alla dessa 34 människor hit, för vi ska fira min morbror som har blivit ett år äldre. Har väl inte så mycket mer att meddela så ska fortsätta äta min macka nu. Ciaoooo.
/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0