Onsdag idag, ja.

Bättre än orginalet
Hallå vänner. Har vart på världens sämsta humör hela dagen. Det fanns verkligen ingenting som var possetivt med idag. Dåligt väder, dålig mat, dåliga lektioner. Men jag led mig igenom den och åkte även förbi ica på vägen hem tillsammans med Meli, Hanna & Emma. Det lurade med mig dit för att köpa godis, men jag tvingade dem däremot att följa med mig till stan imorgon. Så vi har en deal liksom. Iallafall så har jag dans om ett x antal timmar, är inte ett dugg taggad tråkigt nog. Är sjukt trött men jag lär behöva skaka av en del efter min godispåse. Nej, nu ska jag byta om. Ha en fortsatt trevlig dag, tyyp. Ciaoo.
/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0