Never getting over it.

Hallihallå. Ligger nerbäddad i min säng och har gjort det sen 1800. Har pluggat lite engelska och fysik eftersom att jag har prov framöver. Faktiskt så infaller det imorgon. Skulle egentligen har befunnit mig i kyrkan nu och sålt fika tillsammans med mina vänner, men vi blev avsagda att göra det. Och jag bah: yeeeeees då kan jag plugga hela kvällen. Och ja, som att det hände. Har typ läst boken en gång, duktig onge. Sitter och pratar en mega massa bajs med Hanna och Pruttallut som satte den taskiga modellen framför Zayn. Jag är föralltid besviken på henne, de ska ni veta. Och för er som inte förstår vad jag pratar om så är det den här listan. Hon satte alltså fransisco framför Zayn. Fast fransicso är jäkligt taskig. Men iaf, släpp det nu Frida. Annars då? Har vart en väldigt jobbig dag faktiskt. Båda Emma och Alice försvann hem under dagen pågrund av olika andeldningar. Imrogn är det iaf fredaag, och vi ska på musikal med klassen. Är faktiskt riktigt taggad. Kan också passa på att önska Bahar och Justin Bieber grattis på födelsedagen! GRATTIS!!!! Och nu ska jag packa allt inför imorgon. Ciaoo.
/Frida

Typ passande bild eller något...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0