Maria Montazami.


Gissa vem som har vart och träffat Maria montazami? Jamen precis, rätt svar. Hon hade nämnligen föreläsning på UKK här i Uppsala som jag var och tittade på. Hon var skit skoj haha, precis som på teve. Så härlig. Åt även en kina buffé med min moster & kusin innan. Och hur härligt har inte vädret varit idag!? Mätaren stod på 18 grader, vilket är helt jävla amazeballsbra!! Slutade även min skoldag med en inställd franska lektion, vilket gjorde hela dagen bättre. Åh så glad jag är idag. Och Alices födelsedag är det också! Grattis igen min fina!! Imorgon ska jag ner till stan med min buddos, på jakt efter present till henne. Hanna, jag och Emma ska även sola. Om jag nu vågar, hehehe. Annars händer inte så mycket i mitt liv, franskaläxan skriker efter mig så jag ska nog förflytta mig dit. Torsdag imorgon, sovmorgon. Såååååååååå jekla bra så det finns inte.
/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0