Måndag 19 mars.


Måndag idag, kemiprov och skit. Även dagen då Lisa och Ellen flyger iväg till Brasilien. Flyg säkert tjejer, och ha det riktigt grymt där borta. Sitter för tillfället och knaprar på en godispåse som mamma kom hem med. Fast iofs så knaprar man inte på godis, men det får stå så för det ser bra ut. Annars då? Jo, jag har hängt med min fina Lisa nu på eftermiddagen. Vi slängde ihop lite chokladbollar och sen fastnade vi framför teven hela eftermiddagen. Det var allt ifrån Oc, till Greys anatomy som bjöds. Prata lite grann hann vi även göra. Sen kom även min kära moder hem med lite posters/bilder på 1D som jag precis har fått upp på min vägg. Tack så mycket mamma! Bilden här över är förövrigt den mest reetard bild som jag någonsin har skådat, tillägnade 5 minuters skratt till den. Åh herre. Men nu har jag väl inte så mycket mer att meddela. Ska ha en pluggfri kväll så jag ska bara sitta här och dreeeegla.
Vi hörs pooler, vi hörs.
/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0