Lager 157.


Gjorde en sjukt dålig franska redovisning, och HK provet gick sådär. Men det är iaf över och jag behöver aldrig mer stöta på det i heeeela mitt liv. Säger vi. Var för övrigt på riktigt dåligt humör hela dagen, stackars mina buddosar. Vi slutade iaf vid halv 4 tiden och då tog vi fjortan ner på stan där Emma, jag och Hanna hoppade av. Vi skulle nämnligen gå och sola. Det var en upplevelse kan man väl säga, jag fick iaf lite färg på kroppen. Vilket kan behövas tils imorgon då vi ska simma på fyrishov. Efter solningen hoppade vi iaf på en annan buss och tog oss bort till Lager 157 där vi hängde ett tag. Varken Hanna eller jag hittade någonting men Emma köpte med sig en tröja hem. Sen käkade vi tjockismiddag på nån kiosk där, och sedan tog vi en sväng inne på Willys där jag köpte min älskade FRIDA tidning som kom ut idag. Blev även på mycket bra humör under eftermiddagen, så tack för det tjejer. Och tack för en softkoftig eftermiddag. Nu ska jag stoppa huvudet i kemi boken, sedan ska jag läsa alla min favorit novellisar.
/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0