Kyrkan.

Kan väl börja med att säga att mina kära vänner Emelie och Emma är väldigt duktiga på att bloggrapea. För ni trodde att det var jag som skrev inlägget under, ellerhur? Men nej, det är min vännusar som har lite dålig och humor. Men bilden på dem var väldigt fin ändå, tycker ni inte? Kom iaf nyss innanför dörren, har vart i kyrkan tills nu. Det var mest häng idag, fotografering och en massa fika. Känns som att jag har blivit lite tyngre nu alltså...Sen hade vi iaf mässa och nattvard och sen fika igen. Sen traskade jag hem. Har precis gjort lite mat till mig och ska sätta igång med franskplugg strax. Annars har jag väl inte så mycket mer att meddela, ska nog lägga mig tidigt ikväll. Är dö trött. Ciaooo.
/Frida

Fina Emma och jag, sen även min kära mat. NU hej franskaplugg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0