i was there.


Nå, vad har jag gjort idag? Hela morgonen blev jag fast i min säng, satt och klickade på Tumblr och lyssnade på musik. Men sen frågade mamma om jag kunde damsuga huset, så jag tog tummen ur röven och gjorde det. Sen shufflade jag igång spotyfi och gick en promenad i det härliga vädret. Tog sedan en snabb dusch och har även hunnit med lite teve tittande och plugg. Har även ätit grillat för första gången i år, sommarkänsla. Sitter för tillfället och lyssnar på musik och stoppar i min godis. Imorgon är det söndag; konfirmation och sen ska jag fira min morbror som har fyllt år. Annars händer inte så mycket i mitt liv. Vi höööörs mina kära. Ciaoo.
/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0