I wanna be drunk when i wake up, on the right side of the wrong bed

Hade en jättehärlig dag igår men vaknade upp imorse med världens huvudvärk och ont i kroppen och mådde lite allmänt pissigt. Knallade ner och tog huvudvärkstablett men när jag märkte att det inte riktigt hjälpa så fattade jag att jag hade migrän. Händer inte ofta men när det händer är det inte mysigt kan jag säga er! Men mamma började sent idag så hon fixade frukost till mig och Edvin som också är hemma pga influensa. Ska försöka sova en hel del idag och bara ta det lugnt och vila upp mig inför helgen eftersom detektorer vara fullt ös hela tiden. Imorgon kommer mina gumms hit, åhhhhhhhh så härligt detvska bli! Var ett tag sen vi gjorde nått alla 6 sist. Sen på lördag så kommer hela släkten hit och firar mig så då blire massa fika och mat och prat osv osv. Sen på söndag är det konfa och sen blir det kalas hemma hos f&f eftersom farfar fyllt år! Ska ta och krypa ner i sängen nu, hoppas ni mår bättre än vad jag gör. Kram / Alice

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0