i don't hate you, i just don't like you that much...

Som Frida redan sagt har vi haft en riktigt mysig helg i kyrkan, sov dock inte så mycket. Sov typ 3 timmar så borde typ egentligen ligga i sängen nu...Men var tvungen att plugga fysik när jag kom hem så då satt jag och pluggat sten hårt i 3-4 timmar. Har även kommit på att jag har glömt min laddar i kyrkan, DUKTIG TJEJ! Sen så har även mitt spotify premium gått ur, snyft, snyft. Så kan inte lyssna på låtarna mer än 5 gånger, lyssna i telefonen + att nu måste jag lyssna på reklamen. Me do not like. Nej men nu ska vi inte vara såna. Smsade även Emmsi nyss och frågade hur det var med den tösen och så. Ska ta och skriva lite strunt nu hade jag tänkt. Och bahar apropå kommentaren om Zayn där, NEJ han är fortfarande min! Bra.Tack.Hej! /Alice
Gjorde denna på Bahar igår, och herregud hon har så fint och långt hår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0